Kundservicemedarbetare sökes till globala Cliniclands i Skåne
Har du erfarenhet som tandsköterska, tandhygienist, tandtekniker eller jobbat inom tandvården utan formell utbildning, och vill ta steget mot en mer administrativ roll?
Cliniclands växer och söker en kundservicemedarbetare som har erfarenhet inom dentalbranschen och gärna inom kundservice och säljsupport. Här får du använda din tandvårdskompetens på ett nytt sätt i ett multinationellt företag med stora karriärmöjligheter!
Varmt välkommen med din ansökan, med eller utan CV.
Intervjuer pågår löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet 2024-11-25, så visa ditt intresse idag!
Vi erbjuder dig
- En mycket stark och trygg internationell arbetsgivare.
- Mentorskap och stöttning i din nya roll.
- Bonus upp till 10% av årslönen.
- En dynamisk och utvecklande arbetsmiljö där dina idéer är viktiga för oss.
- Löpande produktutbildningar från leverantörer och kollegor.
- Framtida möjlighet för vidareutveckling.
- Privat sjukvårdsförsäkring och olycksfallsförsäkring.
- Attraktiv pensionslösning med valmöjligheter.
- Friskvårdsbidrag.
- Terminalglasögon vid behov.
- Ett fantastiskt team med positiva kollegor.
Kvalifikationer
Krav – Obligatoriskt för att anses som behörig kandidat.
- Tandvårdsutbildning eller erfarenhet inom branschen.
- Minst 2 års erfarenhet inom sin profession.
- Goda kunskaper i svenska i tal och i skrift.
- Grundläggande kunskaper i engelska i tal och i skrift.
- Grundläggande produktkunskaper och bred kompetens inom dentalbranschen.
- God datavana och förmåga att hantera olika system (exempelvis Outlook och Teams).
- Bosatt i Skåne då vårt kontor ligger i Trelleborg (ej distansarbete).
Meriterande – Ej obligatoriskt.
- Tidigare generell B2B försäljning. Gärna via telefon.
- Tidigare erfarenhet av kundservice.
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
- Kunskaper i danska i tal och i skrift. Ytterligare språk är meriterande.
Om dig och tjänsten
Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att vara vår röst utåt, ge service och support till våra kunder via telefon, chatt och e-post. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att handla om att besvara frågor kring produkter, priser, beställningar och lagerstatus. Du kommer även att ha ett eget specialistområde där du blir en expert inom en specifik produktkategori eller process. Arbetet kräver att du är kommunikativ, resultatorienterad och har starkt fokus på att säkerställa hög kundnöjdhet och effektivitet.
Eftersom vårt lager ligger i Tyskland och att en del av våra större möten är på engelska, så är det av stor vikt att man har grundläggande språkkunskaper i det engelska språket. Därför kommer även en del av intervjun vara på engelska.
Placering och arbetsmiljö
Vårt huvudkontor ligger i centrala Trelleborg med goda kommunikationer och parkeringsmöjligheter. Här blir du en del av ett sammansvetsat team om fyra personer, där öppenhet, samarbete och delaktighet står i fokus. Vi erbjuder en lärande arbetsmiljö där vi ständigt strävar efter förbättring och utveckling.
Bra att veta
- Ort: Trelleborg / Skåne.
- Anställningsform: Tillsvidareanställning med tillämpad provanställning.
- Omfattning: Heltid eller deltid på minst 80%.
- Arbetstider: Mån-fredag kl: 08-16:30 på plats på vårt huvudkontor.
- Lönemodell: Fast lön.
- Kollektivavtal: Nej.
- Start: Snarast, dock senast 2025-01-31.