Göteborg

19 april 2024

Vinnande kommunikation och bemötande

Gott bemötande betyder mycket för både patient och kollegor. En missnöjd patient är mer kritisk och söker fler fel. En nöjd patient är en positiv budbärare som är mindre kritisk och har överseende med eventuella brister. Under utbildningen bjuds du på tips, råd och verktyg som verkligen fungerar. PG Wettsjö är känd för att med entusiasm, humor och gedigen erfarenhet trollbinda sina åhörare.
  • Orsaker till att en servicegivare lyckas/misslyckas
  • Humörstyrning, vanor och erfarenhet
  • Inställning, attityd och värderingar
  • Självförtroende och självkänsla
  • Arbetsglädje som smittar – motivation eller frustation
  • Vinnande kommunikation
  • Konsten att bemöta svåra invändningar och knepiga kunder

Om Dental24

Dental24 – Ledande nyhets- och kunskapsportal inom svensk tandvård enligt professionen.*

Dental24 läses av flera tusen dentalt intresserade varje vecka.

Dental24 erbjuder yrkesverksamma inom dentalbranschen en samlad plats för nyheter, kunskap, aktuella händelser, erfarenhetsutbyte, utbildningar, artiklar, dokumentation och produktinformation.

Dental24 produceras i samverkan med tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor, tandtekniker, institutioner, kursgivare, föreningar, organisationer, leverantörer och andra medier.

Kontakt

Per Capita AB
info@dental24.se
Org. nr: 556763-9785

Ansvarig utgivare

Per Ahlberg

Vill du synas på Dental24?

Mer om att annonsera

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Gör som 8 500 andra, prenumera på vårt nyhetsbrev

Utvecklad av mkmedia
×

Nyhetsbrev

Gör som 8 500 andra, prenumera på vårt nyhetsbrev