Digital kommunikation: Annonsering tar nya former

 

Dental24: Förr i tiden när man ville sälja något satte man in en annons i någon lämplig tidning. Så är det allt mer sällan. Idag ser man till att visa upp det man vill sälja på nätet på en hemsida, portal eller varför inte via sociala medier såsom exempelvis YouTube.

Titta på denna enkla videofilm som snyggt presenterar din nästa segelbåt? ››

Se till att bli sedd och får spridning

Nu är det viktigaste kanske inte hur du presenterar saker och ting. Det viktiga är att få uppmärksamhet/trafik och att bli sedd. Det får du genom att skaffa många länkar från olika håll i artiklar, bloggar, banners, register, sökmotorer, etc. som alla länkas till en hemsida med full information, eller varför inte som i fallet ovan, en videosnutt på YouTube.

Glöm inte att klart och tydligt visa hur man går vidare och kommer i kontakt med dig!

”Think different”!

Lycka till!

Per Ahlberg/Dental24

 

 

 

 

 

 

 

Om Dental24

Dental24 – Ledande nyhets- och kunskapsportal inom svensk tandvård enligt professionen.*

Dental24 läses av flera tusen dentalt intresserade varje vecka.

Dental24 erbjuder yrkesverksamma inom dentalbranschen en samlad plats för nyheter, kunskap, aktuella händelser, erfarenhetsutbyte, utbildningar, artiklar, dokumentation och produktinformation.

Dental24 produceras i samverkan med tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor, tandtekniker, institutioner, kursgivare, föreningar, organisationer, leverantörer och andra medier.

Kontakt

Per Capita AB
info@dental24.se
Org. nr: 556763-9785

Ansvarig utgivare

Per Ahlberg

Vill du synas på Dental24?

Mer om att annonsera

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Gör som 8 500 andra, prenumera på vårt nyhetsbrev

Utvecklad av mkmedia
×

Nyhetsbrev

Gör som 8 500 andra, prenumera på vårt nyhetsbrev