Arkiv

6 april 2009

Folktandvården minglar i tunnelbanan

Under två veckor kommer Folktandvården i Stockholm att driva en kampanj i Stockholm. Med hjälp av stora annonser i tunnelbanan, på annonspelare och tandläkarklädda budbärare på stan vill man stärka varumärket Folktandvården.

Folktandvårdens kampanj drar igång måndagen den 10 november och ska pågå i två veckor. Målet är att ändra människors uppfattning om Folktandvården. Det skriver webbtidningen Dagens Media.

–Vi vill bearbeta de negativa myterna om Folktandvården. Vi håller på med ett långsiktigt varumärkesarbete som konkretiseras i den här kampanjen, säger Magnus Boström, marknadschef för Folktandvården i Stockholms län.

Under de två första dagarna kommer tandläkarklädda budbärare att mingla runt i Stockholms kollektivtrafik för att föra ut budskapet. Dessutom satsar man stort på annonser i dagspress, i tunnelbanan och på annonspelare på stan./DentalMagazinet

Om Dental24

Dental24 – Ledande nyhets- och kunskapsportal inom svensk tandvård enligt professionen.*

Dental24 läses av flera tusen dentalt intresserade varje vecka.

Dental24 erbjuder yrkesverksamma inom dentalbranschen en samlad plats för nyheter, kunskap, aktuella händelser, erfarenhetsutbyte, utbildningar, artiklar, dokumentation och produktinformation.

Dental24 produceras i samverkan med tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor, tandtekniker, institutioner, kursgivare, föreningar, organisationer, leverantörer och andra medier.

Kontakt

Per Capita AB
info@dental24.se
Org. nr: 556763-9785

Ansvarig utgivare

Per Ahlberg

Vill du synas på Dental24?

Mer om att annonsera

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Gör som 8 500 andra, prenumera på vårt nyhetsbrev

Utvecklad av mkmedia
×

Nyhetsbrev

Gör som 8 500 andra, prenumera på vårt nyhetsbrev