Sommarhälsning från Dental24
När många nu antingen redan har gått eller planerar att gå på semester vill jag passa på att önska en riktigt härlig sommar. Även vi kommer under de kommande veckorna att ta lite välförtjänt ledighet, men vi håller fortsatt ett vaket öga på nyhetsläget och ser självklart till att rapportera om något viktigt skulle inträffa.
Ett halvår med fokus på mer journalistik
Årets läsarundersökning
Under våren har vi även genomfört en läsarundersökning för att få en bättre bild av vad ni som läser tycker om innehållet och oss som publikation. För oss är era synpunkter en viktig del av utvecklingen av Dental24 och vi är både tacksamma och stolta över resultatet. Ni gav oss betyget 8,9/10 och sannolikheten att rekommendera oss till en kollega landade på 8,5/10.
Det ni i störst utsträckning efterfrågar är mer innehåll i form av fler reportage, intervjuer, myndighetsinformation och kliniska artiklar. Det är inspel vi tar med oss och arbetar vidare med för att möta era önskemål framöver.
Avslutningsvis vill jag rikta ett stort tack till våra läsare som tar del av vårt innehåll och gör vårt arbete så fantastiskt roligt.
Trevlig sommar önskar jag er alla,
Johan Ahlberg
Dental24